A084 Systeeminstellingen

Gewijzigd op Do, 21 Nov om 1:18 PM

Via dit programma kun je systeeminstellingen wijzigen. Voor alle systeeminstellingen geldt: wijzig deze alleen als je je bewust bent van wat je aanpast.

INHOUDSOPGAVE


Openen Systeeminstellingen

Klik in het submenu van Bedrijfsgegevens op de knop Systeeminstellingen A084 of gebruik het veld Quick Start. In een nieuw tabblad van de internetbrowser verschijnt een overzicht van de gegevens.

Onderstaand scherm laat een overzicht zien van de Systeeminstellingen.


ACCESS_WITHOUT_RESERVATION

Naam: Toegang verlenen zonder reservering

Waarde 0 = Nee
Waarde 1 = Ja

Stel je moet verplicht reserveren voor een activiteit, maar een bezoeker heeft dit niet gedaan en staat voor het tourniquet. Krijgt diegene toch toegang als er nog plek is.


ACCOUNTING_INCASSO_DEPARTMENT

Naam: Afdeling voor incasso

Waarde = Grootboekrekening

Grootboekrekeningnummer voor incasso’s


ACCOUNTING_LEDGER_CASH_DIFFERENCE_ACCOUNT

Naam: Rekening kasverschillen

Waarde = Grootboekrekeningnummer

Grootboekrekeningnummer voor kasverschillen


ACCOUNTING_LEDGER_CHECKING_ACCOUNT

Naam: Controlerekening kasstroom

Waarde = Grootboekrekeningnummer

Grootboekrekeningnummer voor de controlerekening kasstroom


ACCOUNTING_LEDGER_DEBIT_ACCOUNT

Naam: Debiteurenrekening

Waarde = Grootboekrekeningnummer

Grootboekrekeningnummer debiteuren


ACCOUNTING_LEDGER_INCASSO_DEBIT_ACCOUNT

Naam: Debiteurenrekening incasso

Waarde = Grootboekrekeningnummer

Grootboekrekeningnummer debiteuren incasso


ACCOUNTING_LEDGER_PREPAID_ACCOUNT

Naam: Grootboekrekening voor betaling zonder factuur

Waarde = Grootboekrekeningnummer

Grootboekrekeningnummer betaling zonder factuur


ACCOUNTING_LEDGER_STOCK_ACCOUNT

Naam: Voorraadrekening

Waarde = Grootboekrekeningnummer

Grootboekrekeningnummer voorraadrekening


ACCOUNTING_LEDGER_STORNO_ACCOUNT

Naam: Grootboekrekening voor storneringen

Waarde = Grootboekrekeningnummer

Grootboekrekeningnummer storneringen


AVG_CONTACT

Naam: AVG Contactpersoon

Waarde = AVG_CONTACT

Naam van de functionaris gegevensbescherming, wordt getoond in de privacyverklaring.


AVG_EMAIL

Naam: AVG E-mailadres

Waarde = AVG_EMAIL

E-mail van de functionaris gegevensbescherming, wordt getoond in de privacyverklaring.


BANK_ACCOUNT

Naam: Algemeen bankrekeningnummer

Waarde = Algemene IBAN van het bedrijf

Wordt getoond op de pdf-bevestiging van de verhuur


BANK_BIC

Naam: BIC nummer

Waarde = BIC-nummer bedrijf

Het BIC-nummer is een volgorde van letters en cijfers dat men gebruikt bij internationaal betalingsverkeer, om banken te identificeren. BIC staat voor Business Identifier Code. Deze code wordt getoond op de facturen.


BANK_INCASSANT_ID

Naam: Incassant ID t.b.v. SEPA incasso

Waarde = Nummer

Een Incassant ID is een uniek kenmerk voor organisaties die betalingen incasseren via SEPA incasso. Het moet worden opgenomen in elke SEPA incasso zodat de betaler en de bank van de betaler: Elke SEPA incasso kunnen verifiëren.


BARCODE_STRIP_LEADING_ZEROS

Naam: Strip voorloopnullen van gescande pasnummers

Waarde 0 = Nee
Waarde 1 = Ja

Dit is afhankelijk van het type paslezer. Zodra deze functie uit staat haalt hij ook de letters weg. Staat hij aan? Dan staat hij letters toe.


CANCEL_TIMEBLOCK_ALLOWED_YN

Naam: Annuleren tijdsblok - activeren J/N

Waarde 0 = Nee
Waarde 1 = Ja

Bezoekers mogen hun gereserveerde tijdsblok annuleren in de MIJN-Omgeving.

Betaalde reserveringen of reserveringen gekoppeld aan een activiteitsgroep, zijn niet annuleerbaar.

Als je deze systeeminstelling activeert, adviseren we om ook de systeeminstelling CANCEL_TIMEBLOCK_BEFORE_HOURS te gebruiken.


CANCEL_TIMEBLOCK_BEFORE_HOURS

Naam: Annuleren tijdsblok - aantal uur van tevoren

Waarde = Aantal uren

Het getal dat je bij Waarde invult, staat gelijk aan het aantal uur vóór aanvang van de activiteit dat de bezoeker de reservering kan annuleren.

Betaalde reserveringen of reserveringen gekoppeld aan een activiteitsgroep, zijn niet annuleerbaar.


Captcha_Key

Alle Captcha Keys die je ziet zijn 'site-sleutels'. Deze kun je invullen om te zorgen dat er geen spam binnenkomt vanuit je formulieren. Er zijn verschillende versies: v2 en v3.

CAPTCHA_KEY

Naam: Google reCAPTCHA site key (v2)

CAPTCHA_KEY_V3

Naam: Google reCAPTCHA site key

CAPTCHA_SECRET

Naam: Google reCAPTCHA secret key (v2)

CAPTCHA_SECRET_V3

Naam: Google reCAPTCHA secret key


CASHREGISTER_SHOW_REVENUE

Naam: Tonen van omzet op kassa

Kassa > Opties > Mijn statistieken (Administrator/Financieel rechten etc.)

Waarde 0 = omzet NIET tonen op de kassa
Waarde 1 = omzet WEL tonen op de kassa


CASHESSION_MUTABLE_DAYS

Naam: Aantal dagen dat kasdienst te corrigeren is

Waarde = Aantal dagen

Het getal dat je bij Waarde invult, staat gelijk aan het aantal dagen dat de kasdienst nog gecorrigeerd mag worden. Vul je bij Waarde niks in? Dan wordt automatisch 30 dagen gehanteerd.


CASHSESSION_MUTABLE_PREVIOUS_MONTH

Naam: Kasdiensten van vorige maand zijn te corrigeren J/N

Waarde 0 = Nee
Waarde 1 = Ja


CASHSESSION_PER_EMPLOYEE

Naam: Kastotalen per medewerker (receptie)

Waarde 0 = Nee, kassadienst per kassa
Waarde 1 = Ja, kassadienst per medewerker

Een kassasessie is standaard PC gebonden. Dat wil zeggen: een medewerker start zijn dienst op kassacomputer 01 en sluit zijn kassadienst ook op kassacomputer 01.

Het is mogelijk om de kassasessie om te zetten naar gebruiker gebonden. De medewerker kan de kassadienst dan ergens anders sluiten.

Dit onderscheid is te maken op verkoopkanaal 'horeca' en 'receptie'. Vind je het wenselijk om bij de receptie een gebruiker gebonden kassasessie te hebben en bij de horeca een PC gebonden kassasessie? Dan kan dit apart van elkaar ingesteld worden.

Kastotalen per medewerker (horeca) OF Kastotalen per medewerker (receptie)

Het is zeer belangrijk deze instelling NA de laatste kassadienst uit te voeren (einde dag).


CASHSESSION_PER_EMPLOYEE_HORECA

Naam: Kastotalen per medewerker (horeca)

Waarde 0 = Nee, kassadienst per kassa
Waarde 1 = Ja, kassadienst per medewerker

Een kassasessie is standaard PC gebonden. Dat wil zeggen: een medewerker start zijn dienst op kassacomputer 01 en sluit zijn kassadienst ook op kassacomputer 01.

Het is mogelijk om de kassasessie om te zetten naar gebruiker gebonden. De medewerker kan de kassadienst dan ergens anders sluiten.

Dit onderscheid is te maken op verkoopkanaal 'horeca' en 'receptie'. Vind je het wenselijk om bij de receptie een gebruiker gebonden kassasessie te hebben en bij de horeca een PC gebonden kassasessie? Dan kan dit apart van elkaar ingesteld worden.

Kastotalen per medewerker (horeca) OF Kastotalen per medewerker (receptie)

Het is zeer belangrijk deze instelling NA de laatste kassadienst uit te voeren (einde dag).


CERTIFICATE_TEMPLATE_FILE

Naam: Sjabloon voor diploma's

Waarde = ZWEM ABC

Dit is een standaard sjabloon in SERA Dataduiker. Wil je een eigen sjabloon gebruiken voor een afzwemgroep? Dan kan dit middels een ‘verzendlijst’. Meer informatie: Diploma’s afdrukken.


CHANGELOG_RETENTION_DAYS

Naam: Aantal dagen wijzigingshistorie bewaren

Waarde = Vul het cijfer (gelijk aan aantal dagen) in met in hoeverre het wijzigingslogboek data bewaard.


CITY_PASS_PART

Naam: Stadspas betaling product

Waarde = Productnummer van de stadspas


CITY_PASS_PROVIDER_COUNT

Naam: Aantal stadspassen

Waarde = Vul het cijfer (gelijk aan het aantal) in hoeveel verschillende stadspassen worden gebruikt.

Als je stadpas systeeminstelling nummer 30 gebruikt, gebruik je niet nummer 29. Dit is de voorganger van 30.


CMS_IP_WHITELIST

Naam: Whitelist IP-adressen CMS

Waarde 0 = Nee
Waarde 1 = Ja

Staat standaard op Ja. IP-beveiliging voor toegang tot de Backoffice.


COMPANY_CURRENCY

Naam: Valuta

Waarde = EUR

Officiële afkorting van de valuta


COMPANY_DATE_FORMAT

Naam: Notatie datum organisatie

Waarde = dd/mm/jjjj


COMPANY_LANGUAGE

Naam: Taal organisatie

Waarde = NL


COMPANY_NAME

Naam: Naam organisatie

Waarde = Naam van de organisatie

Deze naam wordt op verschillende plekken automatisch gevuld, zoals op de diploma’s, facturen en in de MIJN-Omgeving. Pas deze Systeeminstelling dus niet zomaar aan!


COMPANY_TIMEZONE

Naam: Tijdzone organisatie

Waarde = LEEG = standaard Amsterdam


CONSECUTIVE_AGENDA_START_DATE_IS_SALE_DATE

Naam: Verkopen met startdatum moment van verkoop bij gebruik van aaneengesloten verkoop (abonnementstype zonder activiteitsgroep) J/N

Waarde 0 = Nee, stel je abonnement loopt over 2 weken af en je koopt vandaag alvast een nieuwe, dan zal de startdatum van je nieuwe abonnement aansluiten op de einddatum van je oude abonnement. Stel je oude abonnement heeft een einddatum van 2 maanden in het verleden en je koopt vandaag een nieuw abonnement, dan zal de startdatum aansluiten op de einddatum (2 maanden geleden).
Waarde 1 = Ja, de dag van verkoop is de startdatum van het abonnement. Stel je laatst verkochte abonnement is 3 maanden geleden verlopen en je koopt vandaag een nieuw abonnement, dan is de startdatum van je nieuwe abonnement de datum van vandaag.


CONTACT_EMAIL

Naam: Contact e-mailadres

Waarde = E-mailadres voor contactformulier / het algemene e-mailadres


COOKIEBOT_CBID

Naam: Cookiebot ID

Waarde = Nummer uit Google

Koppelen van de cookiebanner die op de website staat. Hier voer je het unieke ID in van het account dat SERA aanmaakt in Cookiebot.


CUSTOMER_CARD_COST_PART

Naam: Product paskosten klant

Waarde = Productnummer (paskosten) Waarde 0 = Nee, er worden geen kosten in rekening gebracht.

Dit product wordt standaard in rekening gebracht bij alle nieuwe klanten die ingeschreven worden aan de kassa of online.


DEFAULT_USER_LANGUAGE

Naam: Standaard taal nieuwe klant MIJN-Omgeving

Waarde = NL

Standaard taal bij het aanmaken van een nieuwe klant in de MIJN-Omgeving.


DISCOUNT_AUTO_PLANNINGBLOCK_YN

Naam: Automatisch periodeblok kortingen J/N

Waarde 0 = Nee, brengt het volledige bedrag in rekening ook als er bijvoorbeeld lessen uitvallen.
Waarde 1 = Ja, wanneer deze systeeminstelling aanstaat zal het systeem korting berekenen zodra bijvoorbeeld de cursist halverwege een periodeblok start. Of als er tussentijds een les uitvalt.


DYNAMIC_GROUP_NAMES

Naam: Dynamisch bepaalde groepsnamen voor klanten

Waarde 0 = Nee, direct de naam van de groep overnemen
Waarde 1 = Ja, hanteer een dynamische groepsnaam

Wanneer je kiest voor een dynamische groepsnaam, zien bezoekers in de MIJN-Omgeving de dag van de week, lestijd, accommodatie en docent.

Voorbeeld MIJN-Omgeving bij waarde 0

groep 1.JPG

Voorbeeld MIJN-Omgeving bij waarde 1

Groep.JPG


FACEBOOK

Naam: Facebook

Waarde = URL van de Facebook-pagina voor op je website


GOOGLE_SITE_VERIFICATION

Naam: Google webmaster site verificatiecode

Waarde = Eigendomsverificatiecode

Eigendomsverificatie betekent dat je aan Search Console moet bewijzen dat je de eigenaar bent van een specifieke website.

Kijk voor meer informatie op support.google.com


GTM_KEY

Naam: Google Tag Manager key

Waarde = Code van het Google Tag Manager-account

De code van het Google Tag Manager-account die SERA aanmaakt. Google Tag Manager zorgt er onder andere voor dat 'tags' beheerd kunnen worden en dat je via Google Analytics websitedata in kan zien.


HANDHELD_NFC_MODE

Naam: Handscanner NFC-modus

Waarde 1 = Is zoals het is
Waarde 2 = Hexadecimaal naar decimaal
Waarde 3 = Bits omdraaien. Bijvoorbeeld barcode 12345678 wordt: 21436587
Waarde 4 = Eerst stap 2 en dan stap 3
Waarde 5 = Eerst stap 3 en dan stap 2

Deze Systeeminstelling wordt ingesteld door IT OPTION of SERA. Jij hoeft dit dus niet in te stellen.


INGENICO_API_KEY

Naam: Ingenico API key

Waarde = Gebruikersnaam Ingenico betaalprovider

Maak je geen gebruik van Ingenico? Laat het veld dan leeg.


INGENICO_API_SECRET

Naam: Ingenico API secret

Waarde = Wachtwoord Ingenico betaalprovider

Maak je geen gebruik van Ingenico? Laat het veld dan leeg.


INGENICO_PSPID

Naam: Ingenico PSPID

Waarde = De betaalmethode vastgelegd in Ingenico

Maak je geen gebruik van Ingenico? Laat het veld dan leeg.


INSTAGRAM

Naam: Instagram

Waarde = URL van de Instagram-pagina voor op je website


INSTAGRAM_ACCESS_TOKEN

Naam: Instagram access token

Waarde = Wachtwoord van jouw Instagram-account


INSTAGRAM_CLIENT_ID

Naam: Instagram client ID

Waarde = Gebruikersnaam van jouw Instagram-account


KVK_NUMBER

Naam: KVK-nummer

Waarde = Nummer Kamer van Koophandel

Het KVK-nummer wordt op de factuur weergegeven.


LINKEDIN

Naam: LinkedIn

Waarde = URL van de LinkedIn-pagina voor op je website


LLV_ACTIVITY

Naam: LVS activeren voor activiteitsnummer

Waarde = Activiteitsnummer waarvoor je het Leerlingvolgsysteem wil activeren


LVS__ACTIVITYGROUP__AUTO_NAME

Naam: Automatische namen voor activiteitsgroepen

Waarde 0 = Nee, direct de naam van de groep overnemen
Waarde 1 = Ja, dag van de week, lestijd, accommodatie, docent


LVS_CUSTOMER_SHOW_WAITLIST_POS

Naam: Toon positie op de wachtlijst

Waarde 0 = Nee
Waarde 1 = Ja

Als je bij Waarde 1 invult, betekent dit dat de positie op de wachtlijst wordt getoond in de MIJN-Omgeving.


LVS_CUSTOMER_SHOW_SKILL_LAST_UPDATE_DATE

Naam: Toon laatst geüpdatete datum bij vaardigheden voor ouders/verzorgers binnen LVS

Waarde 0 = Nee
Waarde 1 = Ja

Als je bij Waarde 1 invult, betekent dit dat je de wijzigingsdatum van een vaardigheid in het LVS toont aan ouders/verzorgers.

De datum waarop een vaardigheid voor het laatst is gewijzigd, wordt in het LVS ALTIJD aan de coördinatoren en lesgevers getoond.


LVS__PERSON__SHOW_PREF_DATES

Naam: Voorkeurstijden tonen voor zwemles

Waarde 0 = Nee
Waarde 1 = Ja

Als je bij Waarde 1 invult, mag de ouder bij de inschrijving in het Leerlingvolgsysteem zelf voorkeurstijden/dagen aanvinken. Deze dagen en tijden worden automatisch weergegeven. Dit zijn de dagen en tijden die actieve lesgroepen hebben die aan het niveau gekoppeld zijn van de wachtlijst.


LVS__SKILL__MAX_RATING

Naam: Hoogst haalbare score LVS

Waarde = 0, 1, 2, 3 of 4

Hoeveel scores er per vaardigheid in het Leerlingvolgsysteem te behalen zijn. Bijvoorbeeld 3: - , +/- , +. Meer dan 4 is niet mogelijk.


LVS_EMAIL

Naam: E-mailadres zwemlessen

Waarde = E-mailadres van bijvoorbeeld de coördinator of zwemzaken


MARKETING_AUTOMATION_PROVIDER

Naam: Platform voor Marketing Automation

Waarde = Brevo of Spotler


MAX_BACKOFFICE_LOGIN_ATTEMPTS

Naam: Maximaal aantal foute inlogpogingen Backoffice

Waarde = 0, dan maak je geen gebruik van de functie.
Waarde = getal, dan zal het gebruikersaccount na x-aantal pogingen worden geblokkeerd.

Om het account te deblokkeren, zijn er 2 mogelijkheden:

  • Een gebruiker met admin-rechten kan het wachtwoord van de gebruiker resetten.
  • De gebruiker stelt zelf een nieuw wachtwoord in via 'Wachtwoord vergeten'.

MAX_PASSWORD_AGE

Naam: Maximale wachtwoordleeftijd in dagen

Waarde = Aantal dagen (bijvoorbeeld 30 of 60)

Hiermee stel je in dat de wachtwoorden van Backoffice-medewerkers na een X-aantal dagen verlopen. Wanneer het wachtwoord is verlopen, dienen medewerkers een nieuw wachtwoord aan te maken.


MAX_RESERVE_DAYS_IN_ADVANCE

Naam: Maximaal aantal dagen van tevoren reserveren

Waarde = Aantal dagen

Vul hier een getal in dat staat voor het maximaal aantal dagen dat iemand van tevoren kan reserveren voor een activiteit.

Deze instelling is bedrijfsbreed. Staat deze instelling op de activiteit ingesteld? Dan vervalt deze systeeminstelling voor de desbetreffende activiteit.


MAX_TICKET_VALID_MONTHS

Naam: Maximaal aantal dagen dat een ticket geldig is

Waarde = Aantal maanden

Geef hier het aantal maanden op dat tickets geldig zijn zodra er op het abonnementstype van het product géén termijn voor geldigheid staat ingevuld.


MOVE_FROM_WAITINGLIST_CLOSES_SUBSCRIPTION

Naam: Stop wachtlijst product na verplaatsen cursist

Waarde 0 = Nee, het product dat gekoppeld staat aan de wachtlijst groep blijft geldig nadat de cursist wordt verplaatst naar een (les)groep.
Waarde 1 = Ja, er wordt een einddatum gegenereerd aan het (toegangs)product van de wachtlijst nadat de cursist is verplaatst naar een (les)groep.

Aan een wachtlijstgroep kan een product gekoppeld worden. Welke waarde je hier invult, bepaalt of dit product wel of niet geldig blijft wanneer een cursist verplaatst wordt naar een (les)groep.


MULTILINGUAL_YN

Naam: Website is meertalig J/N

Waarde 0 = Nee
Waarde 1 = Ja

Wil je een meertalige website? Dit kunnen wij realiseren in samenwerking met onze marketingafdeling. Neem hiervoor contact op met jouw contactpersoon.


PAY_BY_INVOICE_SELF_SERVICE_ALLOWED_YN

Naam: Aankopen op rekening toestaan zonder behulp van medewerker

Waarde 0 = Nee
Waarde 1 = Ja

Als je hier ja invult, betekent dit dat de klant op rekening producten mag kopen. Hiervoor dient op de klant wel een kredietlimiet ingesteld te staan.


PAYNL_API_TOKEN

Naam: PAYNL: API_TOKEN

Waarde = API token

Gegevens vanuit Pay. om je verbinding in te stellen.


PAYNL_SERVICE_ID

Naam: PAYNL: SERVICE_ID

Waarde = Service ID

Gegevens vanuit Pay. om je verbinding in te stellen.


PAYNL_TOKEN_CODE

Naam: PAYNL: TOKEN_CODE

Waarde = Token code

Gegevens vanuit Pay. om je verbinding in te stellen.


PERSON_CARD_COST_PART

Naam: Product paskosten cursist

Waarde = Productnummer Waarde 0 = Nee. Er worden geen paskosten in rekening gebracht.


PHONE_NUMBER

Naam: Telefoonnummer

Waarde = Algemeen telefoonnummer


PICK_TIME_PART

Naam: Reserveer tijdsblok product

Waarde = Productnummer


PINTEREST

Naam: Pinterest

Waarde = URL van de Pinterest-pagina voor op je website


PORTAL_DISPLAY_WAITLIST_CURRENTENTRYQUANTITY

Naam: Toon aantal in wachtlijst bij aanmelden leerling

Waarde 0 = Nee
Waarde 1 = Ja

Wel of niet de groepgrootte tonen achter de omschrijving van de lesgroep in de MIJN-Omgeving.


POSTAL_ADDRESS

Naam: Straatnaam postadres

Waarde = Straatnaam en huisnummer

Adresgegevens (hoofd)kantoor


POSTAL_CITY

Naam: Plaatsnaam postadres

Waarde = Plaatsnaam

Adresgegevens (hoofd)kantoor


POSTAL_ZIPCODE

Naam: Postcode postadres

Waarde = Postcode

Adresgegevens (hoofd)kantoor


RENT_ARCHIVE_CONTRACT_AFTER_DAYS_INACTIVE

Naam: Aantal dagen na laatste boeking wordt het contract gearchiveerd

Waarde = Aantal dagen
Waarde = 0 (contracten worden niet automatisch gearchiveerd)

Met deze instelling kun je instellen na hoeveel dagen een contract wordt gearchiveerd. De waarde staat standaard op 30. Je kunt dit aantal ook naar eigen wens aanpassen. Als je bij waarde het getal 0 invult, worden contracten niet gearchiveerd.

RENT_EMAIL

Naam: E-mailadres verhuur

Waarde = E-mailadres verhuur

Het e-mailadres dat je hier invult, ontvangt boekingen voor incidentele verhuur, responsen en overzichten rondom contracten.


RENT_EXPIRATION_RETENTION_DAYS

Naam: Bewaartermijn van verlopen verhuuropties

Waarde = Aantal dagen

Wanneer een optie is verlopen, wordt de boeking na x-aantal dagen opgeschoond. Binnen deze termijn kan de boeking opnieuw worden aangeboden of alsnog worden bevestigd.


RENT_GATE_END_TIME

Naam: Extra uitlooptijd verhuur (minuten)

Waarde = Aantal minuten

Het getal dat je hier invult, staat gelijk aan het aantal minuten dat de huurder na de eindtijd van de boeking nog naar binnen mag.


RENT_GATE_START_TIME

Naam: Extra inlooptijd verhuur (minuten)

Waarde = Aantal minuten

Het getal dat je hier invult, staat gelijk aan het aantal minuten dat de huurder voorafgaand aan de starttijd van de boeking naar binnen mag.


RENT_MAX_DAY_AHEAD

Naam: Verhuur maximaal aantal dagen vooruit kunnen huren

Waarde = Aantal dagen

Huurders kunnen in de MIJN-Omgeving een boeking plaatsen. Met deze systeeminstelling geef je aan hoeveel dagen de huurder voorafgaand aan het te boeken moment een boeking mag plaatsen.


RENT_MIN_HOUR_AHEAD

Naam: Verhuur minimaal aantal uur voor moment kunnen huren

Waarde = Aantal uur

Huurders kunnen in de MIJN-Omgeving een boeking plaatsen. Met deze systeeminstelling geef je aan hoeveel uren de huurder voorafgaand aan het te boeken moment een boeking mag plaatsen.


RENT_OPTION_EXPIRATION_TERM_DAYS

Naam: Standaard verlooptermijn in dagen van boekingen met de status optie

Waarde = Aantal dagen

Zodra er een boeking op status 'Optie' wordt geplaatst, dient de verhuurmedewerker of de huurder de boeking te bevestigen binnen het aantal dagen dat je hier invult.

Wordt de boeking niet bevestigd binnen deze termijn? Dan zal volgens de systeeminstelling RENT_EXPIRATION_RETENTION_DAYS de boeking worden opgeschoond (indien ingesteld).


RENT_RULE_BASED_PRICE_YN

Naam: Verhuurtarieven berekenen via "rule-based-engine"

Waarde = Uitleg over rule-based-engine verhuurtarieven volgt


RENT_SKIP_REQUEST_STATUS_YN

Naam: Verhuur aanvragen automatisch bevestigen

Waarde 0 = Nee
Waarde 1 = Ja

Deze systeeminstelling heeft twee functies:

  1. Als je deze systeeminstelling aanzet, worden alle boekingen met de status ‘Aanvraag’ onherroepelijk omgezet naar de status ‘Optie’. Meer informatie: MIJN Verhuur.
  2. Als je deze systeeminstelling aanzet, kunnen huurders in de MIJN-Omgeving wijzigingen aanbrengen in hun contract.

SECURITY_EMAIL

Naam: E-mailadres voor Backoffice-toegang

Waarde = E-mailadres waar de aanvraag voor toegang tot de Backoffice naartoe wordt gestuurd.

Zodra iemand voor de eerste keer wil inloggen in de Backoffice op een IP-adres, dient de medewerker een aanvraagformulier in te vullen en te verzenden. De link in deze e-mail is 24 uur geldig vanaf verzending. Is de aanvraag verlopen en nog niet goedgekeurd? Dan dien je contact op te nemen met SERA.

Tip: Maak een distributielijst aan binnen Microsoft zodra de aanvraag naar alle medewerkers uit de groep wordt verzonden om toegang te verlenen aan de medewerker op het betreffende IP-adres.


SENDINBLUE_APIKEY

Naam: API Key Brevo (voorheen Sendinblue)

Waarde = de sleutel van het versturen van mails vanuit Sendinblue (Brevo).


SITE_NAME

Naam: Site naam

Waarde = Naam van de website en MIJN-Omgeving

Hier vul je de naam in die wordt weergegeven op je website en MIJN-Omgeving. Bijvoorbeeld: "Zwembad De Dataduiker".


SMARTPAY_CLIENT_ID

Naam: Rabobank SMARTPAY: Client id voor Rabobank Merchant Services API

Waarde = Het applicatienummer van de API van Rabobank Smartpay


SMARTPAY_IS_SANDBOX

Naam: Rabobank SMARTPAY: Is sandbox? 1 = true

Waarde 1 = De Backoffice wordt een testomgeving.


SMARTPAY_REFRESH_TOKEN

Naam: Rabobank SMARTPAY: Refresh token

Waarde = Logingegevens in combinatie met SMARTPAY_SIGNING_KEY


SMARTPAY_SANDBOX_REFRESH_TOKEN

Naam: Rabobank SMARTPAY: Sandbox Refresh token

Waarde = Testomgeving inloggegevens in combinatie met SMARTPAY_SANDBOX_SIGNING_KEY


SMARTPAY_SANDBOX_SIGNING_KEY

Naam: Rabobank SMARTPAY: Sandbox Signing key

Waarde = Wachtwoord voor SMARTPAY_SANDBOX_REFRESH_TOKEN


SMARTPAY_SIGNING_KEY

Naam: Rabobank SMARTPAY: Signing key

Waarde = Wachtwoord voor SMARTPAY_CLIENT_ID


SOLR_ACTIVE

Naam: Zoekmachine tonen op website

Waarde 0 = Nee
Waarde 1 = Ja

Geef hier aan of je wel of geen zoekmachine op je website wil tonen.


SOLR_DATA

Naam: Vindbare informatie via zoekmachine op website

Waarde = Waar de zoekmachine op mag zoeken. Bijvoorbeeld: ContentBlock,News,Agenda,Activity


SPOTLER_APIKEY

Naam: Spotler API Key

Waarde = Applicatienummer Spotler


SPOTLER_APISECRET

Naam: Spotler API Secret

Waarde = Wachtwoord in combinatie met SPOTLER_APIKEY


SYNC_ALL_CUSTOMERS_TO_ACCESS_CONTROL

Naam: Synchroniseer alle klanten met toegangsbeheerprogramma

Waarde 0 = Nee, alleen de klanten met een contract worden gesynchroniseerd naar bijvoorbeeld Biostar of iLOQ.
Waarde 1 = Ja, alle klanten worden gesynchroniseerd naar bijvoorbeeld Biostar of iLOQ.


SYNC_BARCODE_AS_QR_TO_ACCESS_CONTROL

Naam: Pasnummer synchroniseren als QR-code naar extern toegangsbeheersysteem

Waarde 0 = Nee, er wordt toegang verleend op pasnummer
Waarde 1 = Ja, er wordt toegang verleend met een gesynchroniseerde QR-code én de pas


SYSTEM_MAIL_BY_MA

Naam: System emails via Marketing Automation

Waarde 0 = Nee, systeem e-mails worden verzonden vanuit SERA Dataduiker
Waarde 1 = Ja, e-mails worden verzonden vanuit Spotler of Brevo (voorheen Sendinblue).


TIKTOK

Naam: TikTok

Waarde = URL van de TikTok-pagina voor op je website


TWITTER

Naam: X (voorheen Twitter)

Waarde = URL van de Twitter-pagina voor op je website


VAT_NUMBER

Naam: Btw-nummer

Waarde = Btw-nummer bedrijfsgegevens

Deze gegevens worden onder andere weergegeven op de factuur.


VISITOR_ADDRESS

Naam: Bezoekadres

Waarde = Straatnaam en huisnummer van de bezoeklocatie


VISITOR_CITY

Naam: Plaatsnaam bezoekadres

Waarde = Stad van de bezoeklocatie


VISITOR_COUNTRY

Naam: Land bezoekadres

Waarde = Land van de bezoeklocatie


VISITOR_REGION

Naam: Provincie bezoekadres

Waarde = Provincie van de bezoeklocatie


VISITOR_ZIPCODE

Naam: Postcode bezoekadres

Waarde = Postcodegegevens van de bezoeklocatie


WALLET_MODULE_ENABLED

Naam: Tegoeden beheerbaar maken in de MIJN-Omgeving

Waarde 0 = Nee, de klant kan geen aankopen en reserveringen plaatsen met de Wallet in de MIJN-Omgeving, enkel op de kassa door een medewerker
Waarde 1 = Ja, in de MIJN-Omgeving wordt het mogelijk voor de klant om de Wallet te gebruiken voor zowel aankopen als reserveringen.


WWW_URL

Naam: Algemene website

Waarde = URL van de homepagina van je website


YOUTUBE

Naam: YouTube

Waarde = URL van de YouTube-pagina voor op je website



Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren