Pas leegmaken / ontkoppelen via de Kassa

Gewijzigd op Vr, 21 Feb om 2:35 PM

Passen die zijn gekoppeld aan een klant, kun je leegmaken of ontkoppelen. Zo kun je de pas weer gebruiken voor een andere bezoeker. 


Dit werkt als volgt: 

1. Scan de pas.

2. Open de gegevens van de klant

3. Druk rechts op de knop ‘Pas ontkoppelen’.


Let op! Passen kunnen alleen ontkoppeld worden als de klant geen actief abonnement heeft en geen tegoed op de pas heeft staan. Oude passen leeghalen is niet mogelijk, tenzij je dus alle klanten terugvindt waaraan deze pas zat.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren