Alle processen binnen Dataduiker verlopen via één en dezelfde database. Een aparte administratie of boekhoudpakket is niet meer nodig. Verkopen van alle producten zoals abonnementen, horeca, verhuur etc. zijn per direct verwerkt in de boekhouding. Door de geautomatiseerde workflow is alles aan elkaar gekoppeld en voorkomt dubbele handelingen.
De coördinatoren en medewerkers werken met de Dataduiker Backoffice (ook Admin genoemd) en de financieel medewerker of boekhouder werkt met het Sera ERP Planning & Verhuur) programma.
Vanuit alle disciplines binnen het softwarepakket (Dataduiker Kassa, Leerlingvolgsysteem en Admin) komt alles geautomatiseerd bijeen in de administratiemodule Sera ERP. In deze module is op ieder moment een realtime inzicht in de cijfers mogelijk.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren