Reservering doen vanaf het rooster

Gewijzigd op Do, 12 Sep om 9:00 AM

Het is straks mogelijk om via het rooster direct een reservering te doen. Ben je niet ingelogd kan je vanaf deze plaats direct een eenmalig bezoekkaart aanschaffen die hoort bij die activiteit. Ben je ingelogd toont de pop-up jouw actieve producten om de reservering mee te doen. De pop-up toont de accommodatie, de faciliteit en de bezetting (capaciteit). Als de activiteit afgelopen is, kan deze niet meer aangeklikt worden. Afbeelding: Direct reservering vanaf rooster

Snel een reservering afronden

Een reservering hoeft straks niet meer via de winkelmand. Na het kiezen van een tijdsblok kan je direct, zonder de winkelmand route, bevestigen. Is de reservering succesvol zie je dit met een groene melding bovenaan. Het is mogelijk om direct een nieuwe reservering te doen.

Bij reserveren ook kunnen filteren op activiteit

Bij een reservering met een bestaand abonnement is het nu ook mogelijk om te filteren op een activiteit. Is een product inzetbaar voor meerdere activiteiten is het fijn om te filteren op een activiteit. Afbeelding: Bij reserveren ook kunnen filteren op activiteit Na inloggen direct naar de Mijn-omgeving Heb je al een account en je logt in navigeert de Mijn-omgeving automatisch naar de Mijn-omgeving in plaats van de homepage.


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren