Op de klantenkaart Klanten A115 is het veld Betaalmethode beschikbaar. Het veld Betaalmethode heeft 3 keuzes: Cash, Incasso en Geblokkeerd.
1. Cash
2. Incasso
Een klant kan alleen een product met automatisch incasso afnemen als dit bij de klant is ingesteld. Er moet een geldig IBAN worden ingevoerd en het veld Betaalmethode moet op Incasso worden gezet.
De klant moet voor het activeren van een automatisch incasso een schriftelijke machtiging afgeven aan het sportbedrijf. Deze machtiging moet zorgvuldig worden gearchiveerd door het sportbedrijf. Uiteraard kan de klant de machtiging op ieder gewenst moment stopzetten.
3. Geblokkeerd
Als de klant (en bijbehorende leskinderen) onverhoopt de toegang moet worden ontzegt (bijvoorbeeld meerdere storno’s heeft uitgevoerd of wegens wangedrag) zet dan het veld Betaalmethode moet op Geblokkeerd. Uiteraard kan de blokkade worden verwijderd.
Dit veld kan alleen worden aangepast in ERP en Backoffice (niet via Dataduiker Kassa). Op de kassa is inzichtelijk dat de klant geblokkeerd is via pasinformatie.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren