Op de klantenkaart via Klanten A115
vind je het veld 'Betaalmethode'. Hier zie je 4 opties:
Cash
Incasso
Op het moment dat je de betaalmethode 'Incasso' selecteert op de Kassa, betaalt de klant met een abonnement met automatische incasso. De velden 'Betaalmethode' en 'IBAN' op de klant worden daarbij automatisch gevuld.
Bank
Geblokkeerd
Als de klant (en bijbehorende leskinderen) onverhoopt de toegang ontzegt moet worden (bijvoorbeeld meerdere storno’s heeft uitgevoerd of wegens wangedrag), zet dan het veld 'Betaalmethode' op 'Geblokkeerd'. Uiteraard kan de blokkade worden verwijderd.
Dit veld kan alleen worden aangepast in ERP en de Backoffice (niet via Dataduiker Kassa). Op de Kassa is inzichtelijk dat de klant geblokkeerd is via pasinformatie.
De geblokkeerde klant wordt de toegang ontzegt. Je stopt hiermee NIET de automatische incasso. Ga hiervoor naar: Incasso beëindigen.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren