Bezoekers kunnen op de website zelf een faciliteit (bijv. locatie, bad, zaal) reserveren voor hun activiteit (bijv. basketbal, zaalvoetbal, vergadering). Hoe het reserveringsproces verloopt, vind je op deze pagina.
Welke faciliteiten bezoekers online kunnen huren, stel je zelf in. Hoe je dit doet, bekijk je in de handleiding Incidentele online verhuur via iDEAL.
1. Ga op de website naar de pagina voor incidentele online verhuur (in dit voorbeeld: Huur een bad/zaal). Onderstaand scherm verschijnt.
2. Kies de activiteit waar je de faciliteit voor wil gebruiken.
3. Kies de gewenste regio's (meerdere mogelijk).
4. Kies de gewenste types (meerdere mogelijk).
5. Kies de gewenste dag en het gewenste tijdstip. Zodra je dit hebt gedaan, verschijnt rechts een overzicht met de details van jouw reservering. Zie onderstaand voorbeeld.
6. Geef bij 'Jouw reservering' het aantal personen en de tijdsblokken aan.
7. Druk op 'Plaats in winkelwagen'. Om de reservering in de winkelwagen te kunnen plaatsen, moet je ingelogd zijn. Na het inloggen kun je de sessie herstellen.
8. Open de winkelwagen. Onderstaand scherm verschijnt.
9. Druk op de knop 'Naar gegevens invoeren'.
10. Controleer jouw gegevens.
11. Druk op de knop 'Bestelling afronden'.
12. Voltooi de betaling. Onderstaand scherm verschijnt.
13. Controleer of je in jouw inbox een bevestiging hebt ontvangen van de reservering.
Sessie herstellen
Om online een faciliteit te kunnen reserveren, moet een huurder ingelogd zijn in de MIJN-Omgeving. Wanneer de huurder de reservering aan het winkelmandje toe wil voegen, krijgt de huurder de volgende melding:
Wanneer de huurder heeft ingelogd met zijn account, komt de huurder weer terecht op dezelfde pagina. Bovenaan de pagina verschijnt de melding om de sessie te herstellen. Als de huurder daar op drukt, verschijnen de keuzes die de huurder heeft gemaakt vóór het inloggen.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren