#50 INCASSO_CANCELED (Brevo)

Gewijzigd op Wo, 5 Feb om 9:08 AM

Soort bericht: De bezoeker op de hoogte brengen van een stornering nadat een automatische incasso niet voltooid is.

Wanneer: De dag nadat een incassobetaling in het incassoprogramma (E012) op ‘Storno ontvangen’ gezet is. Voorbeeld: Het is 15 januari: een incasso van klant A storneert om 07:38 uur & een incasso van klant B storneert om 21:19 uur. Resultaat: beide ontvangen op 16 januari deze trigger.

 

Template

Subjectline: Let op! Automatische incasso is mislukt

Titel: Jouw automatische incasso is gestorneerd

 

Beste {{params.Recipient.Name}},

 

We willen je graag informeren dat jouw automatische incasso mislukt is. Dit betekent dat er nog een bedrag open staat in je persoonlijke account.

 

Overzicht automatische incasso:

Naam rekeninghouder: {{params.CashCollection.BankAccountHolder}}

Rekeningnummer: {{params.CashCollection.BankAccountNumber}}

Bedrag: {{params.CashCollection.TransactionAmount}}

 

Een stornering heeft invloed op de toegang tot onze accommodatie(s). We raden je daarom aan om snel de betaling in orde te maken. Dit kan online via de MIJN-Omgeving of bij onze kassa.

 

(Button) Ga naar mijn account

 

We hopen je op deze manier voldoende geïnformeerd te hebben.

 

Met vriendelijke groet,

 

[JOUW ORGANISATIENAAM]


 

Parameters

 

Parameter

Omschrijving

{{params.Customer.Name}}

Voornaam

{{params.Customer.Name2}}

Achternaam

{{params.Customer.FullName}}

Voor- en achternaam

[{{params.Customer.Contact}}

Contactnaam klant

{{params.CashCollection.BankAccountHolder}}

Naam rekeninghouder

{{params.CashCollection.BankAccountNumber}}

Rekeningnummer

{{params.CashCollection.TransactionAmount}}

Totaalbedrag

 

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren