Soort bericht: De bezoeker op de hoogte brengen van een stornering nadat een automatische incasso niet voltooid is.
Wanneer: De dag nadat een incassobetaling in het incassoprogramma (E012) op ‘Storno ontvangen’ gezet is. Voorbeeld: Het is 15 januari: een incasso van klant A storneert om 07:38 uur & een incasso van klant B storneert om 21:19 uur. Resultaat: beide ontvangen op 16 januari deze trigger.
Template
Subjectline: Let op! Automatische incasso is mislukt
Titel: Jouw automatische incasso is gestorneerd
Beste {{params.Recipient.Name}},
We willen je graag informeren dat jouw automatische incasso mislukt is. Dit betekent dat er nog een bedrag open staat in je persoonlijke account.
Overzicht automatische incasso:
Naam rekeninghouder: {{params.CashCollection.BankAccountHolder}}
Rekeningnummer: {{params.CashCollection.BankAccountNumber}}
Bedrag: {{params.CashCollection.TransactionAmount}}
Een stornering heeft invloed op de toegang tot onze accommodatie(s). We raden je daarom aan om snel de betaling in orde te maken. Dit kan online via de MIJN-Omgeving of bij onze kassa.
(Button) Ga naar mijn account
- Voeg een link toe naar www.(domein).nl/mijn-actieve-producten
We hopen je op deze manier voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
[JOUW ORGANISATIENAAM]
Parameters
Parameter | Omschrijving |
{{params.Customer.Name}} | Voornaam |
{{params.Customer.Name2}} | Achternaam |
{{params.Customer.FullName}} | Voor- en achternaam |
[{{params.Customer.Contact}} | Contactnaam klant |
{{params.CashCollection.BankAccountHolder}} | Naam rekeninghouder |
{{params.CashCollection.BankAccountNumber}} | Rekeningnummer |
{{params.CashCollection.TransactionAmount}} | Totaalbedrag |
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren