Soms wil je controleren of een trigger is verstuurd naar een klant en/of met welke inhoud. Volg hiervoor de volgende stappen.
Check eerst of de betreffende trigger live staat via de stappen in deze handleiding.
Stap 1: Log in op https://login.spotlermail.com/web-login/login
Stap 2: Klik in de linkerkolom op 'Lijsten'
Stap 3: Klik nu op de knop 'Contacten'
Stap 4: Zoek nu naar het betreffende mailadres van de klant, bijvoorbeeld '[email protected]'
Stap 5: Dubbelklik op het contact die je wilt checken. Er verschijnt nu een pop-up met diverse gegevens.
Stap 6: Klik op 'Automation interacties'. Je ziet nu alle triggers die in het verleden naar dit mailadres zijn verstuurd.
Wil je weten of de klant de mail geopend heeft?
Stap 7: Klik op een automation die getriggerd is
Stap 8: Klik vervolgens op 'Interacties verzendactie'. Je ziet nu alle interacties die de betreffende klant heeft gehad met deze automation
Wil je weten wat de inhoud was van de verzonden mail?
Stap 9: Ga met je muis op de verzendactie staan
Stap 10: Klik op het pijltje naar beneden
Stap 11: Klik op 'Bericht bekijken'. Nu zie je welke mail er naar de klant is gegaan (met gevulde automation fields).
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren