#41 NO_SHOW_WITH_RESERVATION (Brevo)

Gewijzigd op Di, 10 Sep om 10:16 AM

Soort bericht: Een klant is niet komen opdagen bij de reservering die is gedaan in de MIJN-Omgeving.
Wanneer: Deze trigger wordt verstuurd één uur nadat de activiteit is afgelopen waarvoor de klant had gereserveerd en zich niet heeft geregistreerd via de tourniquet. Dit geldt voor álle reserveringen (groepslessen, individuele activiteiten).

Template

Subjectline: Let op {{params.Recipient.Name}} je hebt je reservering gemist
Titel: De activiteit waar je je op had geregistreerd is één uur geleden afgelopen

Beste {{params.Recipient.Name}},

We hebben je gemist bij {{params.Reservation.Activity}}.

Onderstaand de specificaties van jouw reservering:
Activiteit: {{params.Reservation.Activity}}
StartDateLong: {{params.Reservation.StartDateLong}}
EndDateLong: {{params.Reservation.EndDateLong}}
Hoeveelheid: {{params.Reservation.Quantity}}
Hoeveelheid gescand: {{params.Reservation.QuantityScanned}}

Via de MIJN-omgeving kan je een nieuw moment reserveren.

BUTTON – naar MIJN-Omgeving.

Met vriendelijke groet,
[JOUW ORGANISATIENAAM]


Parameters
ParameterOmschrijving
{{params.Recipient.Name}}Voornaam van de ontvanger
{{params.Reservation.Activity}}Naam van gereserveerde activiteit
{{params.Reservation.StartDateLong}}Startdatum van gereserveerde activiteit
{{params.Reservation.EndDateLing}}Einddatum van gereserveerde activiteit
{{params.Reservation.Quantity}}Aantal van gereserveerde activiteit
{{params.Reservation.Quantitycanned}}Aantal scans van gereserveerde activiteit

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren