#23 CUSTOMER_LONG_ABSENCE (Brevo)

Gewijzigd op Di, 10 Sep om 10:14 AM

Soort bericht: Klant is al lang niet geweest.
Wanneer: Deze mail wordt eenmalig verstuurd op de ochtend dat de klant precies 6 maanden geleden voor het laatst is geweest.

Template

Subjectline: We hebben je lang niet gezien {{params.Customer.Name}}
Titel: We missen je!

Beste {{params.Customer.Name}},

De laatste keer was je op {{params.Customer.LastVisitLong}} bij ons.

Kom je binnenkort weer langs? Wil je misschien eens wat anders proberen? Kijk op onze website [JOUW WEBSITE URL] voor alle aqualessen of kom gezellig recreatief zwemmen. Er zit vast iets leuks voor je bij!

We zien je graag weer bij [JOUW ORGANISATIENAAM]

Met vriendelijke groet,
[JOUW ORGANISATIENAAM]


Parameters
ParameterOmschrijving
{{ params.Customer.Name }}Voornaam
{{ params.Customer.Name2 }}Achternaam
{{ params.Customer.FullName }}Voor- en achternaam
{{ params.Customer.Email }}E-mailadres
{{ params.Customer.Address1 }}Straat
{{ params.Customer.Address2 }}Postcode
{{ params.Customer.Address3 }}Huisnummer
{{ params.Customer.Address4 }}Plaats
{{ params.Customer.DateOfBirthShort }}Geboortedatum (bijv. “15-08-11)
{{ params.Customer.DateOfBirthMedium }}Geboortedatum (bijv. “15 aug. 2011)
{{ params.Customer.DateOfBirthLong }}Geboortedatum (bijv. “15 augustus 2011)
{{ params.Customer.LastVisitShort }}Laatste bezoekdatum (bijv. “23-01-21”)
{{ params.Customer.LastVisitMedium }}Laatste bezoekdatum (bijv. “23 jan. 2021”)
{{ params.Customer.LastVisitLong }}Laatste bezoekdatum (bijv. “23 januari 2021”)

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren