#17 VISIT_FOLLOW_UP_FIRST_TIME (Brevo)

Modified on Tue, 10 Sep at 10:13 AM

Soort bericht: Opvolging van bezoek, klant is nog niet eerder geweest voor deze activiteit.
Wanneer: Op basis van klantnummer en activiteit wordt een bericht ingepland op de eindtijd van het toegangsmoment van de activiteit, indien een klant er nog niet eerder is geweest.

Template

Subjectline: Bedankt voor je bezoek, {{params.Person.Name}}!
Titel: Leuk dat je langs bent geweest!

Beste {{params.Recipient.Name}},

Bedankt voor je bezoek aan {{params.Activity.Name}}. We zien je graag nog een keer terug bij [JOUW ORGANISATIENAAM].

Met vriendelijke groet,
[JOUW ORGANISATIENAAM]


Parameters
ParameterOmschrijving
{{ params.Activity.Name }}Naam bezochte activiteit
{{ params.Part.Name }}Naam gebruikte artikel
{{ params.Subscription.LeftOverQuantity }}Resterend tegoed gebruikte toegangsbewijs (bijv. “3”)
{{ params.Subscription.EndDateShort }}Verloopdatum gebruikte toegangsbewijs
(bijv. “23-01-21”)
{{ params.Subscription.EndDateMedium }}Verloopdatum gebruikte toegangsbewijs
(bijv. “23 jan. 2021”)
{{ params.Subscription.EndDateLong }}Verloopdatum gebruikte toegangsbewijs
(bijv. “23 januari 2021”)
{{ params.AllSubscriptions }}Alle actieve toegangsbewijzen, te gebruiken in een for-loop.
{{ subscription.Activity.Name }}Naam activiteit van toegangsbewijs
{{ subscription.Part.Name }}Naam artikel van toegangsbewijs
{{ subscription.LeftOverQuantity }}Resterend tegoed toegangsbewijs (bijv. “3”)
{{ subscription.EndDateShort }}Verloopdatum toegangsbewijs (bijv. “23-01-21”)
{{ subscription.EndDateMedium }}Verloopdatum toegangsbewijs (bijv. “23 jan. 2021”)
{{ subscription.EndDateLong }}Verloopdatum toegangsbewijs (bijv. “23 januari 2021”)

Was this article helpful?

That’s Great!

Thank you for your feedback

Sorry! We couldn't be helpful

Thank you for your feedback

Let us know how can we improve this article!

Select at least one of the reasons
CAPTCHA verification is required.

Feedback sent

We appreciate your effort and will try to fix the article