#17 VISIT_FOLLOW_UP_FIRST_TIME (Spotler)

Gewijzigd op Wo, 18 Sep om 10:18 AM

Soort bericht: Opvolging van bezoek, klant is nog niet eerder geweest voor deze activiteit.
Wanneer: Op basis van klantnummer en activiteit wordt een bericht ingepland op de eindtijd van het toegangsmoment van de activiteit, indien een klant er nog niet eerder is geweest.

Template

Subjectline: Bedankt voor je bezoek, [automationfield:Person.Name]!
Titel: Leuk dat je langs bent geweest!

Beste [automationfield:Recipient.Name],

Bedankt voor je bezoek aan [automationfield:Activity.Name]. We zien je graag nog een keer terug bij [JOUW ORGANISATIENAAM].

Met vriendelijke groet,
[JOUW ORGANISATIENAAM]


Parameters
ParameterOmschrijving
[automationfield:Activity.Name]Naam bezochte activiteit
[automationfield:Part.Name]Naam gebruikte artikel
[automationfield:Subscription.LeftOverQuantity]Resterend tegoed gebruikte toegangsbewijs (bijv. “3”)
[automationfield:Subscription.EndDateShort]Verloopdatum gebruikte toegangsbewijs
(bijv. “23-01-21”)
[automationfield:Subscription.EndDateMedium]Verloopdatum gebruikte toegangsbewijs
(bijv. “23 jan. 2021”)
[automationfield:Subscription.EndDateLong]Verloopdatum gebruikte toegangsbewijs
(bijv. “23 januari 2021”)
[automationfield:AllSubscriptions]Alle actieve toegangsbewijzen, te gebruiken in een for-loop.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren