Mogelijke situaties waarbij een klant niet kan inloggen

Gewijzigd op Do, 12 Sep om 8:46 AM

Het is mogelijk dat de klant bij het inloggen in het ticketsysteem of het LVS ouderportaal de melding te zien krijgt om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

"Er is geen klant gevonden met dit e-mailadres."

Klant ziet niet alle gegevens

Het is mogelijk dat de klant wel kan inloggen, maar geen leskinderen ziet of juist een kind ziet die al afgezwommen heeft.

Vaak is het zo dat de ouder een uitnodiging heeft ontvangen op het e-mailadres dat bekend op leerling-niveau, maar niet op klantniveau. Het systeem van Dataduiker is gebouwd op de accounts (met bijbehorende e-mailadressen) van klanten. Leerlingen hebben dus geen eigen accounts, en kunnen zelf niet inloggen.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren