#23 CUSTOMER_LONG_ABSENCE (Spotler)

Gewijzigd op Di, 10 Sep om 10:20 AM

Soort bericht: Klant is al lang niet geweest.
Wanneer: Deze mail wordt eenmalig verstuurd op de ochtend dat de klant precies 6 maanden geleden voor het laatst is geweest.

Template

Subjectline: We hebben je lang niet gezien [automationfield:Customer.Name]
Titel: We missen je!

Beste [automationfield:Customer.Name],

De laatste keer was je op [automationfield:Customer.LastVisitLong] bij ons.

Kom je binnenkort weer langs? Wil je misschien eens wat anders proberen? Kijk op onze website [JOUW WEBSITE URL] voor alle aqualessen of kom gezellig recreatief zwemmen. Er zit vast iets leuks voor je bij!

We zien je graag weer bij [JOUW ORGANISATIENAAM]

Met vriendelijke groet,
[JOUW ORGANISATIENAAM]


Parameters
ParameterOmschrijving
[automationfield:Customer.Name]Voornaam
[automationfield:Customer.Name2]Achternaam
[automationfield:Customer.FullName]Voor- en achternaam
[automationfield:Customer.Email]E-mailadres
[automationfield:Customer.Address1]Straat
[automationfield:Customer.Address2]Postcode
[automationfield:Customer.Address3]Huisnummer
[automationfield:Customer.Address4]Plaats
[automationfield:Customer.DateOfBirthShort]Geboortedatum (bijv. “15-08-11)
[automationfield:Customer.DateOfBirthMedium]Geboortedatum (bijv. “15 aug. 2011)
[automationfield:Customer.DateOfBirthLong]Geboortedatum (bijv. “15 augustus 2011)
[automationfield:Customer.LastVisitShort]Laatste bezoekdatum (bijv. “23-01-21”)
[automationfield:Customer.LastVisitMedium]Laatste bezoekdatum (bijv. “23 jan. 2021”)
[automationfield:Customer.LastVisitLong]Laatste bezoekdatum (bijv. “23 januari 2021”)

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren