Soort bericht: Bevestigingsmail na een aankoop
Wanneer: Deze trigger wordt verstuurd nadat een klant een aankoop heeft gedaan. De mail geeft de specifieke informatie door van de aangekochte producten, zoals: toegangsbewijs, eigenschappen van het abonnement of betaalwijzen.
Deze mail wordt standaard als systeemmail verstuurd. Wil je de systeemmail afwijkend maken? Dan maak je gebruik van de trigger in Brevo. Hiervoor ga je in de Backoffice naar A084 - Systeeminstellingen > SYSTEM_MAIL_BY_MA; verander de waarde van '0' naar '1'.
Template
Subjectline: Gelukt! Je aankoop is voltooid
Titel: Bekijk snel de details van je bestelling
Beste {{params.Recipient.Name}},
Hierbij ontvang je de bevestiging van je bestelling. Als je tickets hebt gekocht die niet op een pas worden uitgegeven, vind je hieronder een link om je ticket(s) te downloaden.
Overzicht bestelling:
• Factuurnummer: {{params.Invoice.InvoiceHeaderID}}
• Besteldatum: {{params.Invoice.OrderDate}}
• Factuuradres: {{params.Invoice.Address1}}, {{params.Invoice.Address2}}, {{params.Invoice.Address3}}, {{params.Invoice.Address4}}
• Betaalmethode: {{params.Invoice.PayProviderID}}
Tickets in bestelling:
{%for tickets in params.AllSubscriptions%} Naam ticket: {{tickets.PartName}} {%if tickets.TicketDownloadURL%}
Download hier uw ticket > Button naar PDF met ticket. Let op BELANGRIJK~!
In Brevo maak je een hyperlink aan en voeg je als URL toe: {{tickets.TicketDownloadURL}}
Werkt de knop naar de ticket hierboven niet? Kopieer en plak dan de link in uw browser: {{tickets.TicketDownloadURL}} {%endif%} {%endfor%}
Andere soorten tickets (zoals meerbadenkaarten of leskaarten) worden automatisch op jouw klantenpas geladen. Heb je nog geen klantenpas? Ga dan bij je eerstvolgende bezoek langs de kassa om je persoonlijke pas te laten registreren. Dan worden je nieuwe producten vervolgens automatisch op je pas gezet.
We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
[JOUW ORGANISATIENAAM]
Parameters
Parameter | Omschrijving |
---|---|
{{params.Invoice.InvoiceHeaderID}} | Factuurnummer |
{{params.Invoice.PayProviderID}} | Betaalwijze (IDEAL/contant/PIN etc.) |
{{params.Invoice.SalesCurrencyAmountExclVAT }} | Bedrag zonder btw |
{{params.Invoice.SalesCurrencyAmountInclVAT }} | Bedrag met btw |
{{params.Invoice.VATSalesAmount}} | Betaald btw |
{{params.Invoice.Address1}} | Straatnaam |
{{params.Invoice.Address2}} | Postcode |
{{params.Invoice.Address3}} | Huisnummer |
{{params.Invoice.Address4}} | Plaatsnaam |
{{params.Invoice.Name}} | Naam Leerling |
{{params.Invoice.Contact}} | Naam Klant |
{{params.Invoice.OrderDate}} | Datum van betaling |
{{ params.AllSubscriptions }} | Voor alle toegangsbewijzen die bij de betaling passen. |
Activity.Name | Naam activiteit van toegangsbewijs |
Part.Name | Naam artikel van toegangsbewijs |
LeftOverQuantity | Resterend tegoed toegangsbewijs (bijv. “3”) |
EndDateShort | Verloopdatum toegangsbewijs (bijv. “23-01-21”) |
EndDateMedium | Verloopdatum toegangsbewijs (bijv. “23 jan. 2021”) |
EndDateLong | Verloopdatum toegangsbewijs (bijv. “23 januari 2021”) |
TicketDownloadURL | url voor het downloaden van de ticket (LET OP: erg lange url) |
Was this article helpful?
That’s Great!
Thank you for your feedback
Sorry! We couldn't be helpful
Thank you for your feedback
Feedback sent
We appreciate your effort and will try to fix the article