Het storingsnummer van SERA Dataduiker is 7 dagen per week bereikbaar tussen 06:30 uur en 22:00 uur.
Let op! Voordat je ons belt, verzoeken we je eerst om status.sera.nl te raadplegen of jouw mailbox te controleren op incidentmeldingen. De mogelijkheid bestaat namelijk dat er sprake is van een storing die verder reikt dan alleen jouw organisatie.
We verzoeken je vriendelijk om de volgende stappen te doorlopen vóórdat je het storingsnummer belt:
- De betreffende medewerker neemt in eerste instantie contact op met de key user binnen de organisatie.
- De key user beoordeelt voor zover als mogelijk of het ligt aan:
- Pay. (pin en iDEAL)
- Het netwerk (netwerkprobleem, is er internet?)
- SERA Dataduiker (software)
- Betreft het een vraag of een niet-acute storing die SERA Dataduiker kan verhelpen? Maak dan een ticket aan op support.sera.nl.
- Betreft het een acute storing waardoor de bedrijfsvoering ernstig wordt belemmerd? Dan belt de key user van de organisatie het storingsnummer: 085 792 31 11.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren